piątek, 24 lipca 2015

Legia gra dalej.

Ten, kto miał nadzieję na grę w trzeciej rundzie eliminacji do Ligi Europy gry trzech polskich zespołów, musi zadowolić się tym, że zagra w niej jedynie Legia Warszawa, która w rewanżu wygrała z Botosami 3:0. Natomiast Jagiellonia Białystok i Śląsk Wrocław pierwsze mecz bezbramkowo zremisowali, a wczoraj odnieśli porażkę. Jagiellonia przegrała 0:1, a Śląsk 0:2. Jeśli chodzi o mecz Legii z Botosami, to po stracie drugiej bramki gospodarze prawie w ogóle już nie walczyli o strzelenie choćby jednego gola. Stołeczna drużyna w całym tym spotkaniu przeważała i starzała zagrożenie dla swoich rywali. Niektórzy kibice mogą mieć do niej żal, że nie wykorzytsała wszystkich sytuacji. Ten mecz powinien zakończyć wynikiem conajmniej 5:0. Rumuni także mieli parę sytacji ale nie potrafili skutecznie wykończyć akcji i Kuciak zachował czyste konto. Także Lech Poznań w drugiej rundzie eliminacji do Ligi Mistrzów wygrała w rewnażu 1:0 z mistrzem Bośni i Hercegowini, FK Sarajevo. Mi osobiście zwycięska bramka się podobała i chyba nie tylko mi, gdyż padła bezpośrednio z rzutu wolnego po strzale Douglasa w okienko bramki. Lech w kolejnej rundzie powalczy z FC Basel (28 lipca) w Poznaniu, a Legia zagra z FK Kukesi (30 lipca).

3 komentarze:

  1. Waldi jak Ty -piłkarski ekspert- oceniasz szansę na awans do Ligi Mistrzów drużyny Lecha Poznań?

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie jest szansa, jak zagra Linetty, Kownacki i jak będą grać, tak jak grali, to mają szansę.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to myślisz identycznie jak ja! Ja też uważam że jak zagrają dobrze to mają szanse. Gorzej jeśli zagrają średnio - wtedy ich szanse spadają. A jeśli natomiast zagrają słabo, wtedy praktycznie nie mają szans. Dobrze to oceniłem? :) Wygląda na to że ja też jestem "ekspertem". Chyba założę bloga :D

    OdpowiedzUsuń

Bez goli w Turynie, Barcelona pewna awansu.

Mecz Juventusu Turyn z Barceloną był uznany za hit kolejki Ligi Mistrzów. I słusznie. Może też dlatego mogliśmy go obejrzeć TVP 1. Mecz był ...